rower zdrowy tryb zycia

rower zdrowy tryb zycia Przytrzymaj przez sekundę. Następnie, trzymając stopy płasko na podłodze, rosną powoli biodra lekko do przodu i abs napięty.

Klęcząc Odrzut

Padnij na rękach i kolanach. Utrzymanie prawe kolano lekko ugięte powoli podnosić ci prawą nogę za sobą, aż uda się równolegle do tułowia. Trzymać na sekundę, a następnie powoli ponownie niemal do pozycji wyjściowej. Natychmiast podnieść nogę ponownie, zanim dotknie ona podłogi. Zakończyć zestaw następnie przełączyć nogi.

Rotacja Lunge

Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość barków, rąk na ciebie biodrach. Trzymaj górną uright ciała i głowę w jednej linii z kręgosłupem. Weź długi krok naprzód z prawej nogi. Zakład, że płacić mocno na podłodze an ugnij kolana aż do prawego uda się równolegle do podłogi. Nie pozwól, aby prawe kolano wystawać poza prawą stopą. Twoja lewa noga powinna zostać rozszerzona za sobą, kolana lekko ugięte, a pięta uniesiona. Natychmiast wycofać się z prawej nogi, przyciskając lewą piętę do podłoża. Twoje stopy powinny być ramion szerokość barków. Powtórz ćwiczenie z lewą nogą. To sprawia, że ??jedno powtórzenie.

Clinton Walker III to 32-letni trener osobisty z Birmingham, AL. Jego doświadczenie obejmuje ponad 7 lat Personal Training. Studiował techniki diety, podnoszenie ciężarów i odżywiania od ponad 10 lat. Obejmuje badanie kinezjologii na University of Alabama.

Artykuł dzięki: