naprawa rowerow Torun

naprawa rowerow Torun

Te zdrowe kwasy tłuszczowe omega 3, które zawsze jesteś rozprawy o to wielonienasycone kwasy tłuszczowe. oleje z łososia, olej rybny i kukurydzy, soi, krokosza barwierskiego i słonecznika są bogate w wielonienasycone kwasy tłuszczowe. Zanurzyć chleb pełnoziarnisty z lokalnego piekarza w znakomitej oliwy z oliwek! Zrób duże, kremowe partii guacamole z awokado serdeczny – rzucać w niektórych kawałkami pomidorów i cebuli. Są smaczne, zdrowe, wysokokaloryczne pokarmy dla przyrostu masy ciała! Unikaj złych tłuszczów, ponieważ wszczęcia chorób serca i niektórych nowotworów. Źli są tłuszcze nasycone i tłuszcze trans. Tłuszcze nasycone podnoszą poziom cholesterolu LDL i całkowitego; oni się głównie w produktach pochodzenia zwierzęcego, w tym mięsa, nabiału i jaj. Tłuszcze trans pochodzą z uwodornionych olejów. Naukowcy Bicz wodoru do każdego rodzaju oleju, nawet początkowo zdrowych olejów, aby dać przetworzonej żywności dłuższy okres trwałości i kremową „usta czuć.” Frytki i bułki, kij margaryna, tłuszcz roślinny i niezliczone pakowanej żywności zawierają częściowo uwodornionych olejów. Czytaj etykiety, a ich uniknąć.

Jeśli wybierasz się do jedzenia produktów zwierzęcych sporadycznie, chronić swoje zdrowie, wykonując to we właściwy sposób. Jeśli chcesz cieszyć się czerwone mięso i produkty mleczne jako część zdrowej planu przybrać na wadze, oto kilka wskazówek, które trzymają w szachu złych tłuszczów. Zdecydować się na mięso i produkty mleczne, które pochodzą od zwierząt karmionych trawą, korzystnie od lokalnych małych gospodarstw rodzinnych w danym obszarze. Teraz, organiczny i trawy karmione pokarmem jest dostępne w większości supermarketów. Nie tylko te produkty są znacznie lepsze w smaku, ale także zawierają więcej dobrych tłuszczów, zwłaszcza kwasów tłuszczowych omega 3, niż złych tłuszczów.
Artykuł dzięki: