rower szosowy a zdrowie

rower szosowy a zdrowie

Tonowania Butt

Jeśli twoim celem jest tonowanie mięśni pośladków istnieje kilka sposobów, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Praca mięśni pośladków, jak każdy inny mięsień może sprawić, że toner i piękniejsze. Czy chcesz wziąć cali wyłączyć i włączyć dźwięk lub płaską Tush w ładnym rundzie te ćwiczenia daje rade. Mięśnie pośladkowe są środek ciała. Pomaga z wagą, ponieważ jest największym mięśni w organizmie. To zapewnia mniejszą wytrzymałość organizmu do podnoszenia, jak również inne ruchy, takie jak pedałowania na rowerze.

Jeśli twoim celem jest większe, ale następnie dodać więcej wagi i zrobić mniej powtórzeń. To z pewnością dodać mięśni jakości do tyłu. Jeśli twoim celem jest tonowanie następnie zapalić lub brak masy ciała jest kluczem. Będzie to ujędrniają co masz także spalić tłuszcz off.

Stojąc odrzut bez obciążników

Stań twarzą Spacerując, delikatnie trzymając rękoma do równowagi. Lean lekko do przodu tak, że całe twoje ciało jest w linii prostej. Przenieś ciężar ciała na lewą nogę. Powoli unieś prawą nogę za sobą tak daleko, jak to możliwe, czując skurcz w tyłek. Twoje kolana powinny być lekko ugięte. Nie garbić albo na przedłużeniu siebie. Trzymaj się na chwilę, a następnie powoli opuść nogę. Zakończyć seta, a następnie przełączyć się na lewej nodze.

Duck przysiad z hantle

Z nogi dalej niż rozstawionymi na szerokość barków, kolana odblokowany, a palce wskazujące na zewnątrz, przytrzymaj hantle do końca, używając obu rąk rozszerzony ramiona. Twoja klatka piersiowa powinna być na zewnątrz, ramiona do tyłu, abs napięty, a plecy wyprostowane. Trzymaj głowę w jednej linii z kręgosłupem i spojrzeć prosto. Nie będzie lekko do przodu chude górnej części ciała, co jest naturalne. Powoli kucać, aż twoje uda są równoległe do podłoża. Nie odbijać, i nie pozwól, aby kolana oddać.
Artykuł dzięki: