Choroby demielinizacyjne: Diagnoza, leczenie i profilaktyka
Promocja jest efektywną postacią nakłonienia klienta do zaciekawienia towarem, usługą albo logotypem. Promowanie oraz nakłanianie do skierowania na konkretny towar to reklama. ma być ona ukierunkowana tylko na interesy danej jednostki – przetestuj ANCHOR. to znaczy, że produkując, a później wyświetlając spot promocyjny, można tylko chwalić, namawiać i przedstawiać towar swojej marki, nie porównując z takim samym wyrobem innego wykonawcy. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zakazana. nie można prezentować marki konkurencyjnej w swojej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy wyłącznie o niej nadmienić, czy też, co jest nie etyczne zniesławić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej jednostkę gospodarczą lub też jej wyrób. wolno za to użyć stwierdzenia o nie zrównaniu własnego tworu w stosunku do innych, bez podania rzeczowych rywali. wyjaśniając to,wolno o swoim wyrobie twierdzić czy pisać, że jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem jeden, że jedynie ów towar sprosta wymaganiom klienta. nie wolno tutaj odchodzić odzgodności z rzeczywistością, ale właśnie ta forma jest dozwolona.
2. Strona
4. Post